top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תYael Taitz

10 מאגרי תמונות חינמיים שווים במיוחד

עודכן: 25 בנוב׳ 2021

אתמול יישבתי בפגישת ייעוץ עם מיכל לקוח מקסימה דולה במקצועה, עברנו על המשימות שעליה לעשות על מנת להתחיל להעיר את השיווק הדיגיטלי שלה, דיברנו על כתיבת פוסטים מה לכתוב ואיך ואז ציינתי שכמובן שחשוב מאוד שבכל פוסט תהיה תמונה איכותית וטובה ,


מיכל אמרה לי: נו כן ברור תמיד אני שמה תמונה

שאלתי ומהיכן התמונות?

מיכל ענתה: אני מוצאת ברחבי האינטרנט, בגוגל, בפינטרסט ואפילו מויקיפדיה.

אמרתי לה: ברור שאפשר למצוא ברשת מבחר מרשים ומגוון של תמונות מגניבות שמסתדר לך בדיוק בפוסט.


ואז גם הסברתי לה , שהיא מסתכנת מאוד בעבירת זכויות יוצרים וזה עלול לגרור קנס של 100,000 ₪ ללא כל הוכחת נזק (!).

אם את חושבת: שהסיכוי שיתפסו אותך הוא קטן את ממש טועה יש אנשים שזה המקצוע שלהם, זה מה שהם עושים, הם עובדים בלחפש עסקים שמשתמשים בתמונות בלי זכויות יוצרים, אז ראי הוזהרת!

להחזיק מאגר תמונות לעסק שלך הוא דבר חשוב ואף קריטי על מנת לייצר תוכן שיווקי בצורה עקבית. מחקרים מראים שהמוח מעבד תוכן ויזואלי פי 60 אלף ממילים.

מה שאומר בעצם כי לפני קריאת טקסט, הקהל שלך מן הסתם יסתכל קודם על התמונה שבחרת לעלות ולפי זה הוא גם עשוי להחליט אם להמשיך לקרוא את התוכן שלך.




אז איך בעצם תמצאי את התמונה המושלמות זו שתתאים לך בדיוק לפוסט– אל דאגה את לא צריכה להתאמץ הנה ממש כאן ריכזתי עבורך את כל מאגרי התמונות השווים בהם תוכלי להשתמש בתמונות בחופשיות (ובחינם!) לצורך מיתוג העסק, האתר או הבלוג שלך (או לכל מטרה אחרת ). בהצלחה!


10 מאגרי תמונות חינמיים שווים במיוחד



Unsplash Unsplash הוא הראשון כיוון שהוא אהוב עלי במיוחד. כל אחד להירשם לאתר ולייצר אוספים מותאמים אישית של תמונות. ככה את יכולה לאסוף את התמונות שאת אוהבת ולגשת אליהן בנוחות ומהירות כל פעם שאת נכנסת לאתר.


Photo by Surface on Unsplash


מי לא מכירה את CANVA ? בנוסף לאלפי תמונות איכותיות ומובחרות, היתרון העיקרי של ספריית התמונות החינמיות של Canva הוא שאפשר להישאר בתוך העורך בזמן בחירת התמונה.

אפשר בקלות להחליף בין הפילטרים והתמונות מבלי לצאת לתוכנות עריכה נוספות.

הספרייה של CANVA מספקת לכן אלפי תמונות רקע ואווירה שיוכלו לשמש אותך במיתוג העסק. ממליצה מאוד.



PixaBay PixaBay מאגר תמונות עם עשרות אלפי תמונות ווידאו מדהימים. אפשר להשתמש בכל התוכן הוויזואלי שהם מציעים ללא חשש.

כל התוכן שהם מציעים הוא תחת רישיון Creative Commons. שזה בעצם אומר שתוכלי להוריד, לשנות ולהשתמש בתמונות לפי הצורך שלך. החיפוש מאפשר לך גישה ללמעלה מ- 800,000 תמונות בחינם.


Pexels פקסלס זהו אתר נוח ופונקציונלי מאוד ותוכלי לחפש ולסנן את התמונות לפי פופלריות, צבעים נושאים ועוד.

פונקציית הצבעים מאוד עוזרת , במיוחד אם את רוצה להתאים תמונות לפלטת צבעים ספציפית של המותג שלך.

Image by Bella H. from Pixabay



Magdeleine מגדליין אתר קצת שונה , כל התמונות בו לשימוש חופשי ובכל יום יש תמונה יומית חדשה שמועלת. מרבית התמונות הן בהשראת הטבע.




Gratisography Gratisography אתר עם תמונות ברזולוציה גבוהה ובחינם, התמונות מיוחדות ומלאות צבע . הן שונות ממה שרואים באתרים אחרים. אך אני ממליצה לבדוק היטב את תנאי הרישיון עבור כל תמונה בנפרד אין שם אחידות בנושא זה.



Image from Gratisography




PicJumbo PicJumbo – אתר ותיק וטוב שהוקם בשנת 2013 על ידי ויקטור האנאצק ומציע מבחר מדהים של תמונות באיכות גבוהה וזמינות להורדה בחינם.



Image from Picjumbo by Victor


Burst by Shopify Burst by Shopify זהו מאגר צילומים חינמי שתוכנן ופותח על ידי Shopify. כל התמונות באתר הן באיכות טובה.



Kaboompics Kaboom Pics היא גם מאגר צילומים חינמי ומגניב במיוחד עם אופי עיצובי ונקי. האתר הוקם על ידי מעצב פולני ותוכלי למצוא שם מגוון רחב של תמונות בתחומי האופנה, אוכל ושתייה, אדריכלות, טבע ועוד ועוד. התמונות חדשניות ושיקיות ומאוד מתאימות לאינסטגרם ולמדיה החברתית.



Image from Kaboompics by karolina



Pikwizard Pikwizard אתר נפלא זמין ונוח ב- Pikwixard תוכלו למצוא המון תמונות עם אנשים, וזה די נדיר כשמדובר בתמונות בחינם. ממליצה להיכנס ולבדוק אותו.



Image from Pikwizard



אני מקווה שהאתרים האלה יעזרו לך למצוא תמונות מדהימות למיתוג שלך, או לכל מטרה אחרת בשיווק העסק, נכון שהם מאגרים חינמיים אך בכל זאת אני ממליצה מאוד לבדוק בכל אתר ובכל תמונה את דרישות השימוש, כן גם אם רשום שהן בחינם.

ההגבלות והדרישות יכולות להשתנות עם הזמן, אז בבקשה בידקי טוב טוב מספר פעמים לפני שאת משתמשת בתמונה גם אם היא חינמית.


יש לך שאלה , את רוצה תמונה מסויימת אבל עדיין לא מוצאת או שמצאת אחת אבל צריך לערוך ולהתאים אותה? מוזמנת לפנות אלי

ואני מבטיחה להאיר לך את הדיגיטל

054.3452969

יעל טייץ

652 צפיות
bottom of page