top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תYael Taitz

כך תתכונני לקראת מכירות החג באינטרנט


בשנה האחרונה שנת הקורונה למדנו שהישראלים אוהבים מאוד קניות ברשת, בעלי חנות וירטואלית המוכרים מוצרים לישראלים וגם ללקוחות ברחבי העולם חייבים להיערך לקראת חגי הקניות בארץ ובעולם. הישראלים שוברים את שיאי הקניות באינטרנט מידי שנה, לכן כדאי להיערך היטב גם לקראת החגים המקומיים בארץ, ובעיקר חגים כמו ראש השנה, סוכות, פורים, חג האהבה (ט"ו באב), פסח ויום העצמאות.


את המבצעים לקראת חגי הקניות המקומיים מומלץ לפרסם כחודש או חודש וחצי מראש, מומלץ מאוד להשקיע בשיווק דיגיטלי של אתר המכירות בגוגל/פייסבוק/אינסטגרם וגם באמצעות כלים כמו ניוזלטר וקידום אורגני.





הישראלים רוכשים אונליין פריטים מגוונים ומוצרים ברוח החג במועדי השופינג המקומיים. לכן, לקראת פסח יש להיערך נכון לקראת הסתערות הישראלים על אתרי מכירות המציעים פריטי נוי, כלי אוכל והגשה, אקססוריז לעיצוב הבית, ריהוט לבית ולגן ,מוצרים לאמבטיה, מוצרי טקסטיל (מגבות, מצעים, וילונות, שטיחים) וכמובן צעצועים הנרכשים כמתנות לילדים, מתנות למשפחה ולמארחים.


גם לקראת יום העצמאות יש להיערך בזמן ונכון, יום העצמאות זהו חג של חברותה של אירועים משותפים (נקווה שיתאפשר השנה ) אז מומלץ בעיקר לפרסם ריהוט גן, מנגלים, גריל גז בעיקר אתרי מכירות המציעים ציוד קמפינג (אוהלים, שקי שינה, צליות, תאורה, בידורית, גנרטור וכו’). כמו כן, אני ממליצה לפרסם מבצעים ברוח החג ולהעניק מתנה סמלית כמו דגל ישראל לרכב או לתליה בבית כמתנה על כל רכישה מעל סכום מסוים.



היום יותר מתמיד הישראלים רוכשים מכל הבא ליד בחנויות האינטרנטיות, אם בעבר הצרכן הישראלי הממוצע הזמין רק טיסות ודילים עם מלונות באינטרנט כיום אחרי שנת הקורונה שעברה עלינו אף אחד כבר לא חושש להזמין ריהוט, ביגוד, מוצרי עיצוב לבית, תכשיטים,מוצרי חשמל, בגדים, חומרי ניקיון ותוספי תזונה.


הישראלים הם צרכנים מסודרים רוכשים בצורה יחסית מאורגנת, בחודש פברואר מתחילים לחפש תחפושות ואביזרים לפורים, כחודש לפני פסח הם מתחילים לחפש מבצעים בתחום מוצרי החשמל, הרהיטים, מוצרי עיצוב לבית ופריטי נוי וכמובן מזמינים גם מתנות למשפחה ולילדים.


אם תתכונני נכון ובמקצועיות ותכיני את החנות הווירטואלית שלך בהתאם לחגי הקניות המובילים באינטרנט ועל פי מאפייני קהל המטרה, תוכלי לנהל אתר מכירות רווחי וליהנות מפרנסה בשפע וגם מאפשרות לנקות את המדפים לפני הקולקציה הבאה והמבצע הבא.


מכירת סחורות ישראליות בחגי הקניות


חשוב לשים לב שגולשים רבים בעולם מחפשים בחגי הקניות המובילים מוצרים המיוצרים בישראל ״כחול לבן רבותי״, כך למשל תוכלי לקדם מוצרי טיפוח ייחודיים שמיוצרים בארץ הקודש, תכשיטים עם סמלים מיוחדים לישראל, כלים ייחודיים בעבודת יד, יינות בוטיק משובחים, תבלינים מיוחדים, שמן זית מקומי, ועוד.


היערכות נכונה לקראת חגיגת הקניות באינטרנט


אני ממליצה להשקיע בדיוור ישיר ללקוחות הפוטנציאליים , חשוב להתחיל לפרסם מבצעים כמה שבועות לפני מועד החג (עכשיו זה בידיוק הזמן לפרסם לפסח), מומלץ להשקיע בעיצוב האתר ובקידומו בגוגל וברשתות החברתיות כדי לייצר לידים איכותיים, להשקיע בבלוג.


כחלק מההיערכות לקראת חגיגת הקניות אני ממליצה לך לבדוק אלו מבצעים המתחרות/קולגות שלך מציעות ( לא צריך להמציא את הגלגל), לחוש את הקהל שלך ולהקשיב לו על מנת שתוכלי לדעת איזה מוצרים מבוקשים, ולא פחות חשוב להתאים את ליין המוצרים שלך למאפייני החג.

היערכות נכונה לקראת חגי הקניות כמובן מחייבת אותך להתייחס בכובד ראש גם לנושא המשלוחים, במיוחד אם את מציעה משלוח חינם מעל סכום רכישה מסוים.


חשוב להציע הנחות אמתיות, לצרף יותר מתמונה אחת אלא מספר תמונות איכותיות להמחשת ולהדגמת המוצר, תשקיעי בתוכן שיווקי!


והמלצה חמה שלי היא: לצאת בקמפיין פרסומי רחב לקראת חג הקניות כדי לזכות בחשיפה רחבה אך ממוקדת. אשמח להכין לך קמפיין כזה מדויק ומטורגט בדיוק לקהל היעד הנכון עבור המוצרים/שירותים שאת מוכרת .




בשנה החולפת הלקוחות הישראלים למדו להיות חכמים יותר, הם קונים רק לאחר השוואת מחירים, הם מכירים את אתרי המכירות המובילים, מודעים למועדי חגי הקניות ברשת והם בדרך כלל יעדיפו לרכוש רק באתרים מוכרים ואמינים.


לכן חשוב מאוד להבליט את נושא שירות הלקוחות המקומי ובעברית, לציין את היתרונות של הרכישה מהחנות שלך לעומת המתחרים , אני ממליצה לך להציע מבצעים אטרקטיביים שמתאימים לחג ויותר מכך אני מציעה להיות נדיבה ולהוסיף פריטים שנשארו לך במלאי ולהציע אותם במחירי חיסול גם כדי לנקות מדפים.


רוצה לדעת איך אני יכולה לעזור לך לבנות משפכים שיווקיים שעובדים שיעזרו לך להתכונן למכירות החגים ולהאיר לך את הדיגיטל?

מעולה! השאירי פרטים ואני אצור קשר בהקדם עם כל המידע הנחוץ!









34 צפיות
bottom of page