top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תYael Taitz

שישה טיפים שיעזרו לך להאיץ את קצב חשיפת הפוסטים שלכם ויעזרו לשיווק

עודכן: 3 בפבר׳ 2021

אני חושבת שאם ישאלו אותי מה אחד הדברים המשמעותיים ביותר שלמדתי בתקופת הקורונה תשובתי תהיה : איטיות, הכל זז לאט (או לא זז) אין מהר אי אפשר לרוץ לפגישות, חוגים, הסעות, קניות, חנויות, שווקים ... הכל יותר לאט.



אז מה בעצם אני אומרת ?

האלגוריתם של פייסבוק/אינסטגרם אוהב מהר מהר מהר...

קבלי ממני כמה טיפים איך להאיץ את הקצב של הפוסטים שלכם ולעזור לשיווק:


*תעלי לפחות 2 פוסטים בשבוע גם בעיסקי וגם באישי, כך יהיה לו יותר מעניין והוא ירצה (האלגוריתם) לסרוק את הפרופיל והדף שלכם.


*הגיבי לפוסט שלך? מהרי להגיב חזרה, תגובה לתגובה מקפיצה את הפוסט. יש סברה שאם מגיבים לך בעשר דקות הראשונות להעלאת הפוסט - החשיפה גבוהה באופן משמעותי! אז אפשר ורצוי לבקש מחברות שיגיבו, כדי שתיהני מאפקט הראשונות


* יש לך חברה חדשה בפייס או עוקבת חדשה באינסטגרם? מהרי לשלוח לה מסנג'ר אישי, ביצירת אינטראקציה כזו את מעלה את הסיכוי שהיא תיראה את הפיד שלך יותר פעמים


*פרסמת האשטגים בתגובה הראשונה באינסטגרם? מרבית הסיכויים שרק אם עשית את זה ב-10 דקות הראשונות פחות או יותר אז תהיה לזה השפעה.


* אם את כמוני ואת לא נכנסת למסנג׳ר וזמינה יותר בווצאפ תעלי תגובה אוטומטית לכל מי שיפנה אליך במסנג׳ר שאת זמינה יותר בווצאפ עם קישור או מספר הטלפון שלך.



* ואחרון חביב אני יודעת קצת מעיק הפעילי את פונקציית ההתראות לכל הדפים, קבוצות, עמודים שאת מנהלת אם זה יותר מידי אז לפחות את ההתראות על פוסטים שלך בקבוצות שלא תחמיצי הזדמנויות פניות ותגובות.


ואם עדיין כל זה גדול עליך ואין לך ידע/חשק לעשות לבד

מוזמנת לפנות אלי 054.345.2969

יעל טייץ - מאירה לך את הדיגיטל


14 צפיות
bottom of page